Powered By Blogger

marți, 1 iunie 2010

Plouă...

De cîteva zile asta e tot ce poţi vedea...Picături de ploaie ici' şi colo...Peste tot...
Dar nu contează ploaia atunci cînd tu eşti aici...Cîtă importanţă crezi tu că poate avea altceva cînd sunt cu tine...?Nu-mi pasă...
Suntem doar noi,într-un ocean de vise,pierduţi în abisul de sărutări şi atingeri.Mă priveşti cu ochii tăi superbi,albaştri.Respiraţia devine sacadată şi încetul cu încetul simt cum un val de emoţie mă cuprinde.Suntem doar noi,aici şi acum,şi ce altceva mai poate conta?Mana ta îmi mîngîie părul desfăcut şi ud,degetele tale îl răsucesc.Suntem doar noi,buzele tale le ating pe ale mele,le alintă cu uşoare muşcături.Trupurile ni se înfierbîntă...Buzele tale coboară pe gîtul meu,asta mă face să tremur şi tu ştii bine.
Suntem doar noi,mîinile noastre se contopesc într-o dulce îmbrăţişare,mereu dureroasă,minunată mereu.
Dar atît pentru acum...Nu mai am timp.Nu mai plouă.Hai să mergem acasă!Mi-e frig...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu