Powered By Blogger

miercuri, 2 iunie 2010

Imagini din trecut...


Mai stii cum era la inceput?Cand nu-ti pasa...Eram eu,plus un milion de "altele"...Eram eu,plus un milion de lucruri cu mult mai importante decat mine.
Si acum...Acum ce...?Acum totul a prins contur,desenul meu in creion prinde viata,incet-incet,dar sigur.
Mai stii cum a fost primul "te iubesc"?Cand in sfarsit ai simtit-o...Eram doar noi,fara un milion de nimic.Eram doar noi,doar eu si cu tine.
Cat de ciudat e sa simti ca iti lipseste ceva atunci cand esti inconjurat de o multime de persoane,dar cand tu nu esti acolo,in acea multime.Tu o sa fi mereu "multimea" mea,singura parte din univers fara de care nu as fi completa.
Acum pot spune sincer"DA!Te iubesc!DA!Doar pe tine!".
Te iubesc...Mereu...La infinit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu