Powered By Blogger

luni, 14 iunie 2010

Timp...

E destul de sec sa stai si sa te uiti pe geam asteptand sa pice ceva din cer,sa astepti un semn,un beep sau un nenorocit de sms.
Nu te condamn,doar ca mi-as dori sa fi acolo langa mine mereu.
Ti-am zis ca aveam nevoie de timp,sa ma gandesc,sa inteleg unele lucruri.Ca te iubesc si ca te vreau langa mine stiam,nu stiam de vreau de la mine.Si ghici ce?Acum stiu.Da!Era mult mai simplu decat credeam eu.
Am avut timp,eu cu mine,printre cateva picaturi de ploaie,timide,cateva valuri amagitoare si adierea suava a vantului.A fost un haos total.Nimic nu era la locul lui,cu exceptia ta,care erai acolo,in gandurile mele,peste tot in mintea mea,asteptandu-ma,erai acolo pentru mine gata sa ma iubesti cand eu voi fi sigura de ce vreau.Ti-am mai spus si ti-o repet:pe tine te vreau,pe tine si atat.Nu-mi pasa ce vor altii!Nu e problema mea,nu e problema noastra!
Am inteles ca trebuie sa ma accept asa cum sunt,ca tu ma iubesti asa.Am inteles ca am nevoie de tine,ca nu te voi putea lasa,ca nu voi putea renunta la tine.Am inteles ca tot ce fac,fac doar pentru a-ti atrage tie atentia,doar pentru a ma iubi tu si mai mult.Dar sunt fraiera,pentru ca tu ma iubesti,cu sau fara micile mele copilarii.Am inteles ca tot ce este intre noi este perfect,nu are cum sa fie mai bine de atat.Este "mult prea perfect".
Stii...mi-ai lipsit al naibii de tare,dar am reusit sa-mi fac ordine in suflet si-n cap.Stii ca nu-mi place sa plang,dar acum as vrea sa plang in bratele tale,asa cum mi-ai zis mereu sa o fac.As vrea sa fi aici sa-mi stergi lacrimile rand pe rand,sa ma saruti spunandu-mi ca sunt prostuta,sa ma alinti cum doar tu stii sa o faci.
Vreau doar sa stai aici,nu te-as mai lasa niciodata sa pleci,oricat de greu ti-ar fi.Nu m-a durut niciodata sa stiu ca ranesc pe cineva,pana acum.Nu pot sa te fac sa suferi,nu intentionat.Nu ti-as putea face nimic,nici daca ai merita,nu te-as putea folosi nici daca mi-ai cere asta.Nu pot face nimic din ce te-ar putea rani.
De data asta e diferit.Ma simt o victima a propriilor mele asa-zise metode de manipulare.Stiu ca tu nu ai profita,oricat de mult ti-ai dori asta,poate.Ma iubesti prea mult!
Nu vreau nimic din ce nu-mi poti oferi,nu vreau nimic in afara de tine.
Ai mintit,am mintit,ai plecat,am venit,acolo,inapoi,langa tine.Am sa fiu acolo,voi renunta la tot doar pentru tine si as face-o,iar si iar,fara regrete,doar pentru tine,pentru noi.
Te iubesc,asta este tot ce m-a ajutat timpul sa inteleg!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu