Powered By Blogger

vineri, 4 iunie 2010

Infinit!






"Inca 5 minute!Nu vreau sa ma trezesc acum!"Aceeasi fraza la infinit,dar nu si azi.

Dar deschid ochii si te vad pe tine,iti simt buzele alintandu-mi fruntea si gatul cu sarutari fierbinti,mainile tale ma trag spre tine,caldura imi inunda simturile,mirosul tau ma face sa-mi doresc sa ma apropii,tot mai mult,doar pentru a te putea saruta.

Imi lipsesti,tot mai mult."Te vreau aici in fiecare dimineata."Repet asta la infinit.Vreau sa fi mereu aici,cu mine,vreau sa stam impreuna mereu.Doar noi!

Razele soarelui iti lumineaza parul ciufulit,frumusetea mi se pare ireala,dar esti al meu...Al meu si atat!Si NU te voi lasa sa pleci,niciodata,esti al meu,la infinit!

Te vreau aici,al naibii de tare!Si nu pot sa ma prefac ca nu imi pasa,pentru ca as fi ipocrita.Esti tot ce mi-am dorit si,acum,in sfarsit,te am,la infinit,doar pentru mine,doar al meu.Vreau sa fi aici la lasarea serii,cand primele raze ale diminetii imi alinta trupul amortit,atunci cand ploua sa ma tii in brate,sa nu-mi fie teama de tunete.Am nevoie de tine...De tine si atat.Am nevoie de noi...

Si,totusi,un alt vis terminat la venirea zorilor.

Dar tu vei fii mereu al meu,asa-i?

Bineinteles ca da!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu