Powered By Blogger

vineri, 18 iunie 2010

Joc in doi...

Stii...Nu-mi pasa...Te vreau aici,acum,mereu...Mi-e greu fara tine...Nu-mi pasa ce a fost inainte,cum a fost...Acum esti cu mine,esti al meu...Te iubesc,dar cred ca deja stii asta.
Te rog desfa-ti aripile...Du-ma pe un taram vazut numai de noi...Fara prejudecati...
Iti dau totul,doar ramai aici in fiecare clipa,aici langa mine,sa-ti simt trupul fierbinte langa mine,sa ma pot cuibarii la pieptul tau,bataile inimii sa-mi fredoneze cantecul iubirii,cunoscut doar de noi...
Vreau sa fi aici,atunci cand imi e frig sa ma acoperi cu tine,cand imi e frica de intunericul noptii furtunoase sa ma iei in brate si sa ma saruti pe frunte...
Stiu ca poate nu-s asa cum,poate,tu ti-ai fi dorit,dar ma iubesti...Imi place sa fiu un copil,sa-mi explici totul ca si cum nu as intelege nimic...Imi place cand te enervez,dar cu toate astea nu-ti pierzi firea,ma accepti asa cum sunt...Ador sa-mi spui ca sunt proasta cand stii ca gresesc sau fac vreo tampenie...Iubesc sa plang in bratele tale si tu sa-mi spui frumoasa,chiar daca rimelul mi s-a intins si am ochii rosii...
Cum ai spus,poate sunt altii care m-ar aprecia mult mai mult decat o faci tu,dar sunt constienta ca pe niciunul din acei "altii" nu l-as putea iubi,sunt constienta ca nu pot renunta la tine nici daca de asta ar depinde viata mea,pentru ca viata mea esti tu...
Vreau sa te joci in parul meu,sa ma tii in brate si sa privim stelele...Vreau sa te gadil cand nu esti atent si sa te musc de gat...Vreau sa alerg prin ploaie,cu tine de mana...
Poate nu e tocmai totul la locul lui...Nu e tocmai totul perfect,dar o sa fie...E doar inceputul,un inceput care pentru mine inseamna tot...
Iarta-ma daca uneori sunt prea fraiera si te scot din minti...Iarta-ma daca gresesc fara sa-mi dau seama...Iarta-ma daca spun lucruri fara sa gandesc si care te dor...Iarta-ma,pentru ca sunt un copil...Si inca unul rasfatat si tu stii bine asta...
E un joc in doi,scumpule,jucat dupa propriile noastre reguli!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu