Powered By Blogger

marți, 28 decembrie 2010

Sfarsit.

Nu...Nu e nevoie sa ma privesti,stiu ca nu poti.Stiu ca intre noi doi mereu ego-ul tau a cantarit mai mult decat nenorocita asta de iubire pe care o simt pentru tine.Si stii ceva?Asta a distrus tot.Incetul cu incetul distanta dintre noi s-a marit.Intre noi s-a format o prapastie,pe care nu o poti trece de unul singur,pentru ca nu stii daca atunci cand vei fi aproape sa cazi va fi cineva care sa te prinda de mana,sa te ridice iar si sa-ti spuna ca totul va fi bine din nou.Nu.Nu pot sa pun lucrurile impreuna fara ca tu sa ma tii de mana.Pentru cxa pur si simplu prapastia este mult prea mare.
Nu.Nu te intoarce,lasa-ma sa termin de vorbit.Nu ma privii cu ochii aia care stii ca de fiecare data ma fac sa devin confuza si ma fac sa-mi pierd capul.Nu incerca sa ma atingi.Degetele tale ma fac sa-mi doresc sa te simt tot mai aproape.Nu...Nu-ti apropia buzele de ale mele,nu le sfarama cu un sarut,pentru ca stii ca ma va ucide.
Stii...
As vrea sa pot spune ca a fost doar un vis,toata povestea noastra.Dar mai stiu ca nu e asa,stiu ca e mai reala decat vom fi amandoi vreodata,la un loc.Tot ce simt pentru tine e real,mai real decat as vrea eu sa fie.Nu suport linistea,pentru ca niciodata nu prezice ceva bun.Vreau zgomot,multa galagie,agitatie...Nu vreau sa ma simt singura,nu iar.
Ma intreb...ce a pus de fapt capat?Mandria,orgoliul sau pur si simplu lipsa de sentimente?Cred ca toate la un loc.Ele sunt amalgamul ce formeaza perfect cocktail-ul suferintei mele de acum.Dar stii...O sa treaca.
Singurele care vor ramane vor fi amintirile...Si nu singure...Ci impreuna cu toata nenorocita asta de iubire pe care o port cu mine peste tot,de 5 ani,fara niciun scop.Fara nicio tinta.Doar o port.
Si ce daca merit mai mult?Si ce daca tu nu crezi ca esti suficient de bun pentru mine?Si ce daca ma faci sa sufar?Sunt deciziile mele.Lasa-ma pe mine sa hotarasc cu ce ma pot descurca.Sunt constienta ca ne este greu.Dar eu sincer vreau sa incercam.
Ce mai avem de pierdut?
De ce sa ne ascundem?
Nu are rost.
Capul sus si haide sa mergem mai departe...
Amandoi.
Ia-ma de mana...!
Haide sa ne ridicam...
Impreuna...
Intotdeauna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu