Powered By Blogger

joi, 16 septembrie 2010

Vreau...

E frig...E toamna...E rece...Sunt zile in care si tu esti la fel.Rece...Si sincer nu inteleg...
Pe oglinda inca e numele tau scris cu ruj,astazi am observat.Probabil nu am fost suficient de atenta zilele trecute sau,poate,esti mereu cu mine si numele tau mi se pare cel mai obisnuit lucru.Atunci de ce l-am observat azi?Nu stiu.
Cafeaua zace in aceeasi cana veche,dar de care nu pot sa ma despart.Probabil s-a racit,nu-mi pasa.
Mi-e frig...De ce?Habar nu am.
Vreau sa ploua,sa ploua mult.
Vreau sa vad picaturi de apa alunecand usor pe geam,unindu-se si apoi curgand impreuna.Ca noi.
Vreau sa ma imbrac cu tricoul tau,sa-ti simt mirosul imabatandu-ma.
Vreau sa ma surprinzi,sa ma iei in brate,sa imi inghete sangele,sa ma saruti usor pe frunte,sa-mi musti buzele tandru,sa le umezesti usor,facandu-ma sa tremur,facandu-mi sangele sa-mi alerge iar prin trup.Saruta-ma pe gat,fa-ma sa ma simt iubita,demonstreaza-mi ca ma vrei langa tine mereu,in fiecare minut.
Vreau sa-ti musc urechea,sa te aud respirand tot mai des.
Vreau sa-ti ating spatele cu degetele mele reci.


Tot ploua...
Si tu esti tot departe.
Iar ma pierd in ganduri,iar visez cu ochii deschisi...


Iar ploua...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu