Powered By Blogger

duminică, 14 noiembrie 2010

Rahat...

De ce iubim...?Ca sa fim calcati in picioare...?
De ce daruim totul din iubire...?Ca sa nu primim nimic in schimb...?
De ce ne umilim din iubire...?Ca sa suferim cand celuilalt nu-i pasa...?
De ce sa-mi pese mie si sa sufar cand tie nu ti-a pasat..?De ce sa vars eu lacrimi cand tu ai varsat tipete si gemete in timp ce ea te atingea...?De ce sa decad eu cand tu ramai in picioare...?De ce sa ma innec in alcool si lacrimi si vise frante cand tu te-ai innecat in placerea unei nopti ce pe mine ma macina si ma distruge si ma face sa-mi pierd mintile...?De ce sa-mi pierd noptile gandindu-ma cu ce am gresit eu cand de fapt vina a fost a ta...?
De ce te iubesc cand tie nici macar nu-ti pasa...?De ce sa-ti daruiesc totul cand tu nu apreciezi nimic...?Vreau sa plec,sa plec la dracu...Vreau sa uit,sa nu te vad...Nu pot...Nu sunt in stare...Vreau sa plang,sa sufar sa tip si sa trantesc fara ca tu sa stii,fara ca tu sa aflii macar unde sunt...Vreau Sa fiu departe,eu cu mine...
Vreau sa beau,sa uit de mine...Vreau sa invat sa ma valorez pe mine...Vreau sa invat sa ma apreciez si sa realizez ca merit tot...Vreau sa invat sa ma resprect eu ca mai apoi sa astept sa ma respecte altii...
Vreau sa uit de mine...
La dracu...!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu