Powered By Blogger

marți, 1 februarie 2011

O altă noapte lungă...

O şosea,un drum spre nicăieri,vise pierdute,lăsate în urmă...Şi vânt...
Aş fi vrut să plec...Dar cum,cum aş putea face asta când tu rămâi aici,privindu-mă cum plec,dar ştiind că o să mă întorc,tot aici,tot la tine,tot la noi şi la ce a fost...A fost şi va mai fi.
Nu credeam că o să-mi fie imposibil să renunţ,să uit de toate,să renunţ la tot.
Nu știu ce a fost azi-noapte...Nu știu...Dar sincer nu-mi doresc să știu,nu aș fi capabilă să trec și peste decepția asta.Mă doare,nu e doar durerea asta fizică de nesuportat,e mai mult de atât...Mă dor toate bucățile din sufletul meu pe care le ai tu...Și le ai pe toate.
Nu știu ce a fost azi-noapte...Apeluri fără răspuns.Și pe cine aș fi putut suna dacă nu pe tine...?Cui i-ar fi putut păsa de ce s-a întâmplat,dacă nu nouă,mie și ție...?
Nu știu,suflețel...Nu știu și doare.
Nu te pot privi plecând,ar fi imposibil,nu te pot lăsa să pleci cu tot ce-i al meu,cu amintirile noastre și cu tot ce am avut împreună.Nu pot și nu vreau.
Hotărăște-te,ea sau eu...Stăteam și mă gândeam...Singura diferență între mine și ea,cu excepția celor vizibile, este vârsta.Da...Poate e matură și te poate ajuta,dar știi la fel de bine ca și mine că nu te poate iubi nici măcar un sfert din cât o fac eu...Știi că niciodată nu te vei simți complet lângă ea...Știi că nici tu nu poți renunța.
Atunci de ce am face-o...?De ce să renunțăm și să alegem calea ușoară,când putem lupta...Împreună...
Niciodată nu vei putea fi lângă ea fără să te gândești la mine...
Niciodată...
Și probabil azi-noapte am pierdut ceea ce mi-am dorit cel mai mult și cred că știi foarte bine despre ce e vorba...Îl vreau înapoi...Deși nu sunt sigură ce a fost...
Îl vreau înapoi,împreună cu tine și toate amintirile noastre...
Înapoi...Pentru totdeauna...

Un comentariu: