Powered By Blogger

vineri, 29 octombrie 2010

O clipa...


Cum ar fi dacă pentru o clipă aș renunța să mai lupt...?Dacă pentru o clipă aș înceta să mai respir și m-aș concentra doar asupra gandurilor mele,asupra persoanelor care contează cu adevărat și asupra celor care întotdeauna vor fi aici când voi avea nevoie...
Cum ar fi dacă pentru o clipă aș fi singură,eu cu mine,sub stele,cu ochii fixând infinitul și cu mâinile mângâind pământul ud...?Cum ar fi dacă pentru o clipă aș conta doar eu...?
Cum ar fi dacă pentru o clipă ar ploua cu picături de lumină care s-ar rostogoli pe părul meu ondulat...?Cum ar fi dacă pentru o clipă tu m-ai lua de mână și am zbura spre nicăieri doar pentru a fi noi doi,noi doi și atât...?Cum ar fi dacă pentru o clipă aș putea lua totul de la capăt doar pentru a face totul diferit...?Sau nu...Cred că aș face totul exact la fel,de dragul amalgamului de amintiri multicolore ce-mi farmecă viața...
Cum ar fi dacă pentru o clipă am renunța amândoi la satisfacțiile personale și orgolii puerile și ne-am iubi exact așa cum ar trebui să o facem mereu...?
Probabil pentru o clipă ar fi totul frumos...
Dar dacă aș renunța la tot pentru o clipă...?Dacă aș renunța la mine,la tine,la noi,măcar pentru o clipă...?La mine aș putea renunța,dar nu și la tine,la noi...
Un munte de speranțe clădite pe iluzii...
Dar...
Cum ar fi dacă pentru o clipă ar fi totul perfect...?
Cred că pentru o clipă aș fi uimită,și cu toate astea nu într-un sens bun...
Pentru o clipă ar fi mult prea banal...
Pentru o clipă ai realiza că te iubesc...
O clipă...

Un comentariu: