Powered By Blogger

joi, 29 iulie 2010

Un alt...nu stiu...

Te-ai gandit vreodata de ce inca stau aici,langa tine,sufocandu-te cu toata dragostea de care sunt capabila?Te-ai gandit vreun nenorocit de moment de ce niciodata nu mi-a parut rau ca inca sunt aici,langa tine,incercand sa inteleg?Te-ai gandit macar o secunda de ce totul este asa cum este?Nu?Nici macar nu incerca,nu o sa-ti dai seama,desi raspunsul este atat de simplu,chiar sub nasul tau.
Nu am nevoie sa fiu iertata pentru nimic,pentru ca nu sunt vinovata.Tu ce crezi?
Ori poate sunt vinovata...Poate chiar sunt...
Da,sunt...Sunt vinovata ca uneori ma port ca un copil rasfatat si tafnos si nu apreciez si nu vreau sa inteleg unele lucruri...Sunt vinovata ca incerc sa par detasata si total indiferenta cand stim amandoi prea bine ca nu e asa,stim ca tot ce imi doresc este sa fiu langa tine.
Da,sunt...Sunt vinovata pentru toate cuvintele aruncate aiurea,cuvinte care au fost mai mult sau mai putin adevarate,si care te-au ranit,intr-un fel sau altul...Sunt vinovata ca incerc sa repar lucruri care sunt la locul lor,neschimbate,lucruri care au nevoie doar sa fie lasate asa cum sunt...
Da,sunt...Sunt vinovata ca incerc sa ma schimb,cand,de fapt,tot ceea ce iti doresti tu este sa fiu acolo,langa tine...Sunt vinovata ca nu iau lucrurile asa cum sunt si intotdeauna caut sa gasesc ceva si dincolo de fapte...
Da,sunt...!Si ce...?
Nu-mi pasa...Si stii de ce?Pentru ca dincolo de toate greselile si sentimentele mele de vinovatie esti tu,da,tu,cel care ma iubeste neconditionat,care imi accepta ifosele si nazurile,tu,cel care ma pune la locul meu cand trebuie,mai mult sau mai putin dragut...Da,tu...
Stii ce iubesc cel mai mult la noi...?Ca dupa fiecare moment tensionat,ne purtam ca doi copii,ne jucam ca doi copii,ne sarutam si totul s-a dus...Si stii de ce...?Pentru ca tot ce avem nevoie este sa fim unul langa altul...
Nevoia asta a devenit o dependenta...Da,pentru ca tu esti singurul meu viciu...Da,tu esti drogul meu...

Acum stii raspunsul...?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu