duminică, 11 iulie 2010

Intrebari!



Stii...Nu inteleg ce vrei si nici tu nu incerci sa ma faci sa inteleg.Ce vrei tu de fapt?Vrei sa fiu nesigura si confuza?Perfect!Ai reusit!
De ce nu incerci sa-mi zici ce te doare?De ce te inchizi in tine si pastrezi totul ca si cum ar fii cea mai de pret comoara a ta?Poti oferi mult mai mult de atat si tu stii asta...Nu inteleg.Incearca sa ma lasi sa ma apropii.Accepta ca ma iubesti ,cum si eu am acceptat asta.Nu e chiar atat de greu,nu e imposibil.Lasa-ma sa fiu a ta,lasa-ma sa te ajut,sa te sprijin,sa fiu langa tine chiar daca ,poate, nu ai nevoie de asta.
Cat de complicat este sa iti dai seama ca te iubesc si ca nu as putea renunta la tine?Deschide ochii si o sa intelegi.Stiu ca poti mult mai mult de atat,trebuie doar sa si vrei.
Da-ne timp!Ai rabdare!Stiu ca e al naibii de greu,dar stiu ca si tu vrei sa fiu langa tine,la fel de mult cum vreau si eu...Nu iti cer nimic din ce stiu ca nu poti oferi.Iti cer doar sa ma lasi sa te iubesc.Cer prea mult?Sper ca nu...
Mi-e al dracu de greu sa fiu departe de tine,si cred ca tu stii asta,sau macar sper ca stii.Tu esti totul pentru mine,bestie, si vreau sa intelegi asta.
Sunt un copil,si inca unul rasfatat,dar in toata nebunia mea ceva e sigur:tot ce simt pentru tine si tot ce vreau de la noi.Poate uneori reactionez aiurea si gresesc,dar am si eu dreptate,trebuie sa inveti sa accepti asta...Nu o sa fie usor,dar nici imposibil.
Uneori ma gandesc ca mi-ar placea sa stiu ce ai in cap si ce vrei cu adevarat,dar stii ce?Nici macar nu incerc sa imi imaginez,asta ar insemna sa devina totul previzibil si nu ar fii deloc bine,ne-am plictisi unul de celalalt.
Te iubesc,copil,si imi lipsesti,al naibii de tare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu